Erfarings- og netværksgrupper

NGs nye initiativer om energiomlægning, trafiksikkerhed og socialt liv i Nærum:

Kære medlemmer

Som borger i Nærum er der mange ting som ligger os alle på sinde, og som har indflydelse på vores liv og naboskab. I Nærum Grundejerforening har vi igennem et stykke tid haft en række temaer, som har fyldt meget, og som vi har forsøgt at engagere os i som forening. Men vi er også meget opmærksomme på, at der ligger et enormt potentiale i de ressourcer som alle vores medlemmer ligger inde med. Derfor vil vi forsøge et nyt initiativ, som vi håber at I vil have tid til at støtte op om, og endnu vigtigere: som I vil få glæde af.

Initiativet består i dannelsen af nogen netværks- og erfaringsgrupper, der dannes om et tema. Ideen er at NG hjælper grupperne i gang, og at de så består så længe interessen er der. Og nye grupper kan dannes hen ad vejen, når behovet opstår. Har du viden eller interesse inden for en eller flere af grupperne, så tilmeld dig ved at skrive til gruppens kontaktperson. Tilmeldingen er ikke bindende, og koster naturligvis ikke noget.

Vi foreslår indledningsvis følgende grupper:

• Energiomlægning
    • Herunder: Udvidelse af fjernvarmenettet, varmepumper og støj fra disse, solceller mm. Kontakt for spørgsmål og tilmelding: Finn Kræmer rfkraemer@yahoo.dk
  • Trafik i Nærum
    • Herunder: Forslag til RK om hastighedsreducerende tiltag, trafiksikkerhed generelt, offentlig transport. Kontakt? Hvem melder sig?
  • Socialt liv i Nærum
    • Herunder: Fastelavn, Sankt Hans, vilkår for børn og unge, bedre brug af skoven, idrætsfaciliteter og alt hvad hjertet ellers begærer. Kontakt: Daniel Minzari, dminzari@gmail.com

Af Finn Kræmer