Privatdata-forordningen – GDPR

Kære NG medlemmer,

I er sikkert blevet bombet med meddelelser om GDPR (privatdata-forordningen), beskyttelse af private oplysninger, og som forening har vi også taget stilling til dette.

De oplysninger, vi registrerer, omfatter Jeres navn, adresse, email adresse og evt. telefonnummer, så vi kan kontakte Jer om arrangementer m.v.

Vi sletter oplysningerne hos os selv indenfor et år efter at I meddeler os at I ikke ønsker at fortsætte medlemskabet. Med nogle års mellemrum sender vi en kopi af vore dokumenter til lokalhistorisk arkiv, så interesserede i fremtiden kan se hvad vi har arbejdet med. Disse dokumenter kan omfatte medlemslister fra det aktuelle tidsrum. Hvis I har spørgsmål angående GDPR, må I endelig skrive til os på info@naerumgrundejerforening.dk.